Uzun süreli yapılan çalışmalarda günde 4 veya fazla kahve alımının 40 yaş civarı erkeklerde gut riskini azaltığı saptandı.
Araştırma fazla miktarda kahve alımının bu durumu nasıl etkileyeceğini anlamak
üzere Kanada artrit araştırma merkezi, Kadana Biritish Kolombia Üniversitesi,
Brigham Kadın Hastanesi, Harvard Tıp Fakültesi, Harvard Halk Sağlığı Okulu
tarafından prospektif olarak 45.869, 40 yaş üstü gut hikayesi olmayan erkekte
yapıldı.
Thehealthnews.org