Süleyman Demirel Üniversitesinde (SDÜ) yapılan bir araştırma Isparta ve çevresinde kaynatılarak içilen nanenin gebeliğin oluşumunu olumsuz etkilediğini ortaya koydu.

Halkın bitkileri bilinçsiz tüketiminin insan sağlığına etkilerini ortaya koymak
için yaptıkları araştırmaya patoloji ve biyokimya bölümlerinin de destek
verdiğini belirten Prof. Dr. Mungan, sonucun yılda 10 sayısı çıkan ünlü bilim
dergisi Toxicology and Industrial Health de de yayınlandığını kaydetti. Böyle
bir çalışmanın ilk kez yayınlandığına dikkati çeken Prof. Dr. Mungan, yurt
dışındaki birçok araştırmacının kendilerini tebrik ettiğini ifade etti.
Prof. Dr. Mungan, bitkilerle ilgili araştırmalarının devam edeceğini sözlerine
ekledi.